21.9.11

En calent: sobre BBVA

No hauria passat res si hagués sortit de casa aviat i/o carregat de pasta. Però he sortit just per agafar el tren de les 7:30 (intento seguir l'exemple de Guardiola) i no he tingut temps per passar pel caixer. Casualitat també que la targeta que faig servir més, s'havia quedat al cotxe.

Duia diners suficients, però només per l'anada!!!

Quan després de la jornada sobre oportunitats a Àfrica i aprofitant fins l'últim moment per fer contactes tornava cap a l'estació de Gràcia vaig recordar que anava malament de cash ho vaig provar al caixer que em venia de pas, de la Caixa, omnipresent. Res, que no em llegeix la targeta, doncs que continuo cap a l'estació,
A l'estació la tarja tampoc va, ni a una ni a l'altre guixeta.
El tren de les 14h acaba de passar.
Enfilo cap a l'oficina del BBVA. Tancada? Sí, aquesta setmana tanquen abans. I el caixer automàtic també em dóna llargues.
Llavors li demano ajuda al guàrdia de seguretat.
En aquells moments ja estava com una moto perquè no tenia com tornar i a més acalorat (qui diu que ja havia arribat la tardor?), amb el traje negre, el pas accelerat i el front, que se m'enxampla cap al clatell, brillant i humit. Quina fila!

El tio que li costa d'aixecar-se, però finalment s'acosta. "que te passa".
"mira, que me tienes que ayudar, que no vivo en Barcelona, me he quedado sin dinero y no puedo sacarlo con mi tarjeta y no puedo comprar el billete de tren para volver"
Al tio, el meu problema li era igual. Jo ja m'estava desquiciant.
"no se puede hacer nada. Amás las cajas están cerradas"
"pero hay gente. Diles a ver si alguien me puede ayudar"
"que no, que las cajas están cerradas. Y ya sé que me dirán".
El vaig amenaçar de trucar l'endemà al director i de fer-li ina foto. A hores d'ara encara ho he de trucar però de ben segur que ho faré.
Quan ja em rendia vam sortir tres treballadors de l'oficina que em vam ajudar. No em van resoldre el problema, però em van acompanyar al caixer i em vam indicar que la solució podia estar trucant al 902.
Mentre trucava vaig tornar cap a l'estació per poder comprar el billet. La noia del telèfon em deia que les de l'estació intentéssin entrar el codi de la tarja. Però crèieu que ho vam fer?
Amb aquestes, que ja vaig amenaçar-les (jo no sóc així, ja ho sabeu) ja no em quedava més opció que colar-me. "tu mismo, serán 50 euros"
El tren de les 14:25 acabava de marxar.
Finalmet, Per poder treure diners vaig haver d'anul.lar la tarja, ja que llavors es poden treure fins a 300 euros via un codi provisional que t'envien al mòbil. I així ho vaig fer davant de la mirada del segurata dels trons.

Dinar a BCN i agafar el tren a les 16 hores. Quines bones combinacions que tenim i que ràpid que van.
La reunió que tenia, a la tarda posposada.

4 comentaris:

jsans ha dit...

Colar-se al tren de les 14:00 h hagues sigut la millor opcio.

McTutacara ha dit...

nin, un altre cop em truques... que jo treballo a BCN...
ara, que si això et va passar ahir, dia 21, tampoc t'hauria pogut ajudar, vaig agafar el tren de les 12:56...

Magí ha dit...

Aixo passa per confiar amb la tecnologia( cosa que fem tots) ,ja vegades que quant mes la necessites es quant falla , la llei de Murphy

KidNova ha dit...

Era una visa? A mi mai m'han deixat tirat, fins i tot una vegada em varen dur una tarja nova en 2 hores a palermo.